poniedziałek, 15 października 2012

15.10.2012 Zajęcia edukacyjne Sanok

W dniu 15 października miałem przyjemność prowadzić zajęcia edukacyjne w Sanoku, dla społeczności lokalnych i nauczycieli gdzie opowiadałem im o Naturze 2000, i związanych z nią zagadnieniach - czym jest, dlaczego mamy ją w Polsce, co oznaczając skróty w SDF, jak można realizować ochronę na takim obszarze i czy udział społeczeństwa jest możliwy. To tak w skrócie. Dwa spotkania, po kilka godzin, a to początek tego tygodnia...

Później Bezmiechowa. Pierwszy raz zawiało mnie na tą górkę znaną z paralotniarstwa i szybowców. Może warunki nie były genialne, bo bardzo silnie wiało - o ile szybowce bez problemu wykorzystywały te warunki to paralotniarze czekali na lepszy start. Górka na którą pewnie zdarzy mi się wrócić za rok - ale żeby polatać ;) natomiast jednego nie można jej odjąć - niesamowite widoki na jezioro Solińskie, Bieszczady i o wiele wiele dalej! Dla wszystkich chcących pocieszyć się widokami - zapraszam koniecznie.

Następnie przejazd na Balnicę, gdzie spędziłem 2 noce. Przywitały mnie sóweczki odzywające się tuż przed domem i doniesienia o tym że ostatnio wilki w pobliżu są dosyć aktywne - zarówno przejawia się do głośnym wyciem, jak i świeżymi tropami i odchodami.

Muszę pochwalić kanguromobile - za to że radził sobie całkiem nieźle w Bieszczadzkim błocie :) Jednak mocniejszy silniczek i 4x4 w tej aktualnie posiadanej przeze mnie wersji to duża różnica.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz