czwartek, 31 stycznia 2013

31.01.2013 Przyrodniczy klub ALF'a – cz. 2


O pierwszym spotkaniu nie pisałem, natomiast o wszystkim opowiem tu i teraz. Pewnego dnia naszła mnie refleksja, że warto „oddać” coś ludziom, którzy sprawili że jesteśmy kim jesteśmy. Kiedyś Andrzej Jaciów, Barbara Krok, a także wtedy jeszcze klub ALF mieli duży wpływ na moje życie kształtując moją osobowość na wyjazdach, obozach czy przez pracę w radiu. Aktualnie Klub stał się Stowarzyszeniem Rozwoju Dzieci i Młodzieży ALF, a ja postanowiłem raz na czas prowadzić tam zajęcia przyrodnicze by próbować zarażać młodych ludzi tą pasją.
Na razie jest trudno, odbiór jest nie taki jak w niektórych szkołach do których przychodzę, ale zobaczymy co z tego wyjdzie.
Tego dnia mówiliśmy o formach ochrony przyrody, ze szczególnym uwzględnieniem Natury 2000. Niekóre dzieciaki były zdecydowanie zainteresowane, inne trochę mniej. Pod koniec spotkania przepytałem je o czym chciałyby rozmawiać na takich zajęciach – padło na wilki. Więc następne warsztaty poświęcimy wilkom. Może to wpłynie na ich aktywność i będą przez to chętniej w nich uczestniczyć? Czas pokaże.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz